czwartek, 10 lipca 2014

Chciałam to dodać wraz z rozdziałem, ale na śmierć zapomniałam...

Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana przez Małą Jędze, za co serdecznie dziękuje. Kocham Cie!!

Siedem faktów
1.     Kiedy rozmawiam z rodzicami zmyślam jak poszło mi w szkole, żeby nie musieli się denerwować z powodu mojego gadulstwa ( które dziwnym trafem objawia się tylko w szkole)
2.     Nienawidzę dziewczyny z która siedzę w ławce, ale przed nią udaje, że ja lubię
3.     Mam obsesje na punkcie mojej figury, ciągle wydaje mi się, że jestem za gruba
4.     Kocham The Wanted i myślę, że mogę się przyznać, że piszę o nich opowiadanie (dziewczyny proszę nie zabijajcie mnie)
5.     W moim pokoju panuje wieczny burdel
6.     Do tej pory lubię oglądać bajki
7.     Po osiemnastce mam zamiar wytatuować sobie ramię


Nominuje:

Nie wiem kogo jeszcze mam nominować, niech na razie to wystarczy… :/





Liebster Award 

Nominacje do Liebster Award otrzymuje się od innego blogger’a w ramach uznania za „dobrze wykonaną prace”

Nominacje dostałam (również) od Małej Jędzy


1.       Czym jest dla ciebie pisanie?
To oderwanie się od rzeczywistości. Coś w stylu hooby, ale pochlania mnie na dużo dłuższy czas
2.      Czy w którymś ze swoich opowiadań zamieszczasz coś ze swojego życia?
Tak. Może to i głupie, ale robie to dość często.
3.      Kiedy zaczęłaś pisać?
Bajki pisałam już w trzeciej klasie, ale to była tandeta J Prawdziwe opowiadanie zaczęłam pisać w zeszłe wakacje razem z kuzynką, ale ona wzięła zeszyt i teks stoi w miejscu…
4.      Ktoś z twojego otoczenia wie, że piszesz?
Tak, na początku tylko przyjaciółki, ale się rozeszło.
5.      Masz jakieś plany na przyszłość, jeżeli tak to jakie?
Pewnie to co wszyscy. Studia, mąż dzieci. Ale chciałabym coś osiągnąć, udowodnić mojej rodzinie, że jestem czegoś warta, pomimo, że cala reszta jest na niskim poziomie i we mnie nie wierzy.
6.      Skąd wziął się pomysł żeby pisać?
Kuzynka chciała spisać historie naszych zabaw z dzieciństwa, więc zaczęłyśmy tworzyć z tego jedną całość i wychodziły całkiem zgrabne zdania, ale musiałyśmy zaprzestać. Toksyczna Miłość praktycznie nigdy nie miała ujrzeć światła dziennego, miała po prostu zapełnić pusty zeszyt. Miałam zamiar dać to potem siostrze na urodziny. Ale koleżanka namówiła mnie do założenia bloga ( za co bardzo jej dziękuje) Ale się rozpisałam, aż wstyd xD
6. Ile masz lat?
Jak to się mówi…? Przeżyłam już czternaście wiosen ;)
7.      Masz rodzeństwo lub bliskich przyjaciół?
Mam młodszą siostrę i brata. Posiadam też dwie wspaniałe przyjaciółki ( kocham Was dziewczyny!! :*)
8.      Kiedy znajdujesz czas na pisanie?
Wieczorami kiedy brat śpi, a w domu nie ma nic do zrobienia.
9.      Jakie jest twoje hobby nie licząc pisania?
Biegam. To moja pasja, tak przynajmniej mogę wyładować negatywne mocje.
10.   Jesteś szczęśliwa?
Hymm… trudne pytanie. Jeśli mam być szczera, to nie za bardzo, ale da się przyzwyczaić.
11.    Co byś zrobiła gdybyś wygrała w totka? 

Sfinansowałabym budowę nowego domu. Kupiła sobie motor. I… nie wiem co jeszcze.

Nominowani:
1. zaynmalik-ff.blogspot.com
2. upadla-i-lowcy.blogspot.com
3. http://canyouhearme-thewanted.blogspot.com/
4. http://love-is-a-contradiction.blogspot.com/
5. http://myloveisthewanted.blogspot.com/
6. zahipnotyzowanaja.blogspot.com
przepraszam, ale więcej nie czytam (no a nie można nominować tego kto nominował ciebie)
Pytania:
1. Jakiej muzyki słuchasz i dlaczego?
2. ulubiony wokalista/zespół?
3. Jak masz na imię i czy je lubisz?
4. Czy masz ulubioną książkę, jeśli tak jaką?
5. Czytasz gazety dla nastolatek (Bravo, FunClub itp) czy uważasz, że to bzdety?
6. Jakie jest Twoje ulubione danie?
7. Czy piszesz kilka opowiadań czy tylko to jedno?
8. Cieszysz się z wakacji?
9. Wolisz spacer czy czytanie książki?
10. Jakie jest Twoje hobby? (pomijając pisanie)
11. Uczestniczysz w akcjach charytatywnych?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz